İMDB Oy 14.753 kullanmış Puan: 8.0 "Uçan Sih" Hindistan'ın ünlü sporcularından biri olan Milkha Singh'in hayat hikayesini anlatan biyografi filmi Bhaag Milkha Bhaag 2013 Pakistan ve Hindistan arasındaki dostluk oyunlarında müsabakaya katılmak istemeyen Milkha Singh'i ikna etmek üzere çıkılan yolculukta Milkha'nın geçmişi gözler önüne seriliyor. Ailesi,askeri ve spor yaşamı,atletizmdeki başarı öyküsü,aşkı ve arka planda Hindistan'ın bağımsızlık tarihi yer alıyor. Hint filmi severlerin beğeniyle izleyeceği bir yapım olan film. Filmifullizle.com sitesine izlemeniz için eklendi. İyi seyirler film-izle.com

5 sene önce eklendi.

2013, Biyografi, Dram, Hint, imdb 7+, Tarih, Türkçe Altyazılı, Yabancı

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 145 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • çok güzel ve yine çok duygulandıran bir film

  • izlerken zevk alacağınız hayatınıza hedef koymak için amaç edineceğiniz bir yaşam öyküsü.
    gözyaşlarınıza zaman zaman hakim olamayacaksınız.
    bilgine teşekkürler.
    iyi seyirler
    10/9,5

  • hint müzikleri dehşet

  • Ben şahsen bir atlet olarak gayet güzel bir biyografi filmi izledim ama yorumlara baktığında bi filmi sadece film olarak izleseniz nolucak ne gerek var ki bu polemikleri yapıyorsunuz.

  • film çok güzel sevdiği kızdan cok cabuk vazgecmiş tek noksanlık o bence film sonunda kız ortaya cıkar dedim oda olmadı ama genel ıtıbarıyle cok güzel bir film yoksa yorum yapmam ben pek

  • MÜSLÜMANLARI KÖTÜ VE HAKSIZ GÖSTERİP PUTPERESTLERI YÜCELTMİŞ 🙁 çok yazık filmlerle propagandalarını çok iyi yapmışlar

  • mükemmel bir biyografi filmi. birde hint filmlerini seviyorsanız kesinlikle izlemelisiniz.

  • Çok harika bir biyografi filmi mutlaka izlemenizi tavsiye ederim, bilgin emeklerine sağlık kardeşim.

  • azmin zaferi gerçekten muhteşem saflığın azmin duyguların çalışmanın inancın zaferi

  • Müthiş bir film, kesinlikle izlenmeye değer..muhteşem.

  • Çok uzun Bir Film Ama İzlemeye Deger Bir biografi filmi. bölgesel madalyasi olan eski bi atlet olarak bu filmi 15 yıl once izlemis olsaydim bırakmayıp savasmaya devam ederdim bence sporculari yetiştirken onun yaşamina hayatına uygun bir bu tarz filmlerle beslemek yaptigi sporda başarili olmasini saglar gibi geliyo bana filme 10 uzerinden 9 benim oyum emege saygi teşekkurler bilgin…

  • Çok ama çok güzel bir film. 3 saat ama bir 3 saat daha olsa izlerdim. Savaşlarda insanlar birbirlerini öldürürler, bence filmde din propagandası yok. ciddi acıları basitçe anlatmışlar. film insanlıkla ilgili. savaşın kötülüğü anlatılmış bence birileri birilerinden üstün tutulmamış. bu gerçek bir hikaye ve adamın ailesi gerçekten öyle öldürülmüş.buna rağmen çok saygılı ve sabırlı bir yapım. tebrikler

  • kesinlikle harika muthis bir film,,izlemenizi tavsiye ederim ;), sabahin xeyr krall 😀

  • arkadaşlar nasıl izliyorsunuz filmi. adamlar bildiğin müslümanları katil olarak göstermiş. kendi ülkelerinin propogandasını yapmış. resmen siz bağımsız olmuş olabilirsiniz müslüman olmuş olabilirsiniz ama biz her zaman sizden üstünüz durumuna getirmişler filmi. iyi seyirler(!) çok güzel bir film (!)

  • ilk müzik başlangıcı nedir

  • DANSLARI GEÇERSENİZ YARI YARIYA İNİYOR SÜRE OLARAK

  • İZLENECEK BİR FİLM DEĞİL PAKİSTANLILARI BARBAR VE TERÖRİST OLARAK GÖSTERMİŞLER SONLARA DOĞRU TOPLAMAYA ÇALIŞTILAR AMA YİNE DE SONUCU DEĞİŞTİRMEZ MANTIK HATALARI DA VAR KIZA NE OLDU ONU BAĞLAMALARI LAZIMDI DİĞER HİNT FİLMLERİNE GÖRE SINIFTA KALAN BİR FİLM BUNA BENZER LAGAN VAR ONU TAVSİYE EDERİM SON KOŞU DA 5 10 TANE PAKİSTANLI BİR HİNDU ETMEZ MESAJINI VERMİŞLER

  • ilk defa bir filme yorum yapıyorum.tek kelimeyle harikaydı.izlediğim en iyi filmdi.tam bir azmin öyküsü.birçok hollywood filmine bin basar diyebilirim.daha az imkanla çok daha iyi bir iş çıkarmışlar.hiç düşünmeyin izleyin..10 üzerinden 10.

  • Harika…

  • Gercekten ben böyle bir film izlemedim mükemmeldi mükemmel tek kelime ile !

  • film çok iyi de sevdiği kızı herkez unuttu.hani hint aşkı 🙁

  • perfect :))

  • önceleri hint filmlerine karşı ön yargı ile yaklaşıyordum ama son günlerde izlediğim bir kaç hint filmi bana film izlemiyormuşum hissi uyandırdı abi adamlar kendini aşmış amerika filmleri bunların yanında hiç birşey…bu filmde harika ötesi bir film…sadece kötü yanı bütün filmlrinin çok uzun olması ama ona reğmen kendini izlettiriyor ve film sonunda bu da neymiş böyle vay be diyorsunuz…bilgin sana da teşekürler siteni devamlı takip ediyorum sen bence yapabildiğinin en iyisini yapıyorsun…

  • Şüphesiz izlediğim en iyi hint filmlerinden biriydi! Farhan Akhtar kesinlikle ayakta alkışlanacak bir oyuncu, yaşadım filmi resmen, çoook güzel ve başarılı bir filmdi bence izlemekte şüpheye düşmeyin, direk başlayın derim 🙂

  • hayatım boyunca izlediğim en iyi 5 filmden birisi kesinlikle muhteşemdi harikaydı …

  • yorumlarla zaman kaybetmeyin hint filmi demeyin düşünmeden izleyin

  • ARKADAŞLAR MUTLAKA İZLEYİN BEN ÇOKKKKK BEGENDİM…İNANIN PİŞMAN OLMAYACAKSINIZ..KOLAY KOLAY YORUM YAPMAM AMA BU FILME YAPILIR…VAKİT KAYBETMEYİP İZLEYİN…BİLGİN TŞK EDERIM EMEGİNE SAGLIK HİNT FILIMLERINININ DEVAMINI BEKLERIZ …

  • türkçe olsa idi

  • Güzel bir film ,biraz milli duygular ön planda atılmış ama filmde herşey var

  • harbi film

  • evet biraz uzun ama cok etkıleyıcı

  • süper bir film. komik duygusal 10/10

  • Serüven halinde geçen Renkli, coşkulu bir çok duyguyu hissedebileceğiniz Güzel bir film. Puanından fazlasını hak ediyor. Boollywood severlere… Hint filmleri için Tek sorun Türkçe Dublaj olmaması.

    @Bilgin kardeş, Uzun zamandır sitenden faydalanıyoruz bu ilk yorumum. Çalışmaların çok başarılı. Verdiğin hizmetlerden dolayı teşekkürler. Aamir Khan’ın diğer filmlerini de yüklemeni bekliyoruz.

  • Film gerçekten çok iyi hatta süper diyebilirim.Tavsiye ederim izleyin.
    Hint filmleri daha çok yüklenirse çok sevinirim.. daha çok Aamir Khan’dan 🙂

  • Gerçekten izlenilmesi gereken filmler arasında.

  • Zamanınız varsa izleyin ,kaçırmayın yoksa boşverin çok uzun 😀

  • bende eskiden koşucuydum ama daha yeniydim daha13 yaşındayım ankaraya falan gittik eski duygularımı hissettim bu filmi izleyince 😀 😀 😀 ama 10 üzerinden bence 100

  • aga uzun ama 10üzerinde 100 süper film

  • mükemmeldi.kesinlikle izlenmeli.müzikler de bi harika .:)

  • çok süper kesinlikle izleyin

  • Belgesel veya biyografik filmleri sevmem ama bu film ve “Zafere Hucüm” filmi önyargımı kırdılar. Açıkçası sporlar ilgilenen çoğu kişi özellikle gelmiş geçmiş efsane sporcuları -hele ki futbol ve basketbolda- bilir. Fakat o sporcuların efsane olana kadar yaşadıkları bazen filmlerde anlatılanlardan bile daha acı olabiliyor, ama biz sadece onları madalya, kupa, şampiyonluklarıyla biliyoruz. İNSAN denen varlık ne kadar büyük başarı yakalamış olursa olsun aldığı kupalardan veya madalyalardan çok daha büyüktür bu film bir kez daha gösterdi bunu, teşekkürler bilgin bu film için.

  • film güzel tek kötü kısmı çok çok uzun ama izlettiriyor.1 part daha az olsaymış 10/8,5 luk

  • Sonlara doğru felaket nerdeyse ağlayacaktım ya 🙂 Çok Çok güzel 3 İdoist gibi. Kesilikle izleyin…

  • Çok güzel bir film…Kesinlikle izleyin. Tam bir başarı öyküsü…Teşekkür ederim !

  • Mükemmel Bir filmdi

  • mükemmel

  • super super super izlediyim en yaxsi Hind filmlerinden biridi belkede en yaxsidir super izlemekden yorulmayacaqsizniz super bir filmdi

  • hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri

  • Milkha Vücudu süper fena yakışıklı film zaten Mükemmel Dostum bu Hintler işi çözmüş çok iyiler film konusunda Hint dansları Harika bizdede olsa Keşke Herkez mutlaka izlemeli yoksa çok şey kaçırırsınız…

  • 19.03 de türk bayrağı var

  • aman tanrim bu kadar olmaz..

  • kesinlikle mükemmel bir film

  • unutulmaz,muthis bir film

  • süper!!!

  • amerikalıları biliyordum şimdi hintlilerde müslümanlar aleyhinde film yapmaya başlamışlar.çocuk oyuncular iyi değildi.gereksiz uzatılmış bir film.10/6

  • Film kesinlikle izlenmeye değer. Günde 2-3 film izleyen biriyim bana güvenin izleyin pişman olmazsınız 🙂

  • Güzel filmdi.

  • bu güzel film’e nasil bir övgü yazılır bilemiyorum ….

  • HERKEZİN GÖNÜL RAHATLIĞIYLA İZLEYECEĞİ BİR FİLM DUYGULARINIZ YENIDEN CANLANACAK. BAZI YORUMLARDA MÜSLÜMANLARI KÖTÜLEDİĞİ DÜŞÜNCELERİ GEÇİYOR ALAKASI YOK MÜSLÜMAN DENİLEN KİŞİLER DÜNYADA MÜSLÜMANLIĞI YETERİNCE KARALIYOR ZATEN BU FİLMİN HİÇ ALAKASI YOK İZLEYİN

  • harika bır fılm

  • harika bir film di…şiddetle tavsiye ediyorum…herkesin içinde bir milkha vardır …

  • BİLGİN SEN ADAMIN DİBİSİN… BEN KOLAY YORUM YAPMAM AMA YILLARDIR FİLM İZLİYORUM YORUMU OKUYAN ARKADAŞ TEREDDÜT ETMEDEN İZLESİN.. SON ZAMANLARDA İZLEDİĞİM EN İYİ FİLM

  • sevgilisine ne oldu ya..

  • mükemmeldi !

  • gerçek bir yaşamdan alınmış.biraz önce izlem filmi. tek kelimeyle mükemmel.insanı hem aglatıyor hem güldürüyor hem duygusallastırıyor hem eğlendiriyor. kesinlikle izlenmeli

  • yorumlara bakarak izledim iyiki de izledim çookk güzeldiii :)))

  • HARİKA bir film olmuş. Beğenmeyenlerede bakmayın MTLAKA İZLEYİN .

  • film mükemmel artık hint filmleri ilerleme kaydediyor.Tüm emeği geçenlerin eline koluna sağlık.

  • bir film 2 defa izlenir mi ? mukemmel

  • çok iyi yaa 😀

  • guzeldı kesınlıkle

  • spor filmlerini sevmem aslında izleyip izlememekte çok tereddüt ettim.yanılmışım ,önyargılıymışım. film çok güzel ve inanın pişman olmayacaksınız.

  • ancak film güzeldi. teşekkürler…

  • film cesaretlendirici, ancak müslümanları hiç hoş göstermemiişler. budistler hala daha arakanda katliam yapıyorlar.

  • şu hindistan filmleri çok güzel bazıları buda öyleydi ama film arasında kliplerden vazgeçseler daha güzel olacak

  • bir insanın zaferini çok güzel anlatmış nadir filmlerden. Şiddetsiz zaferin örneği.

  • unutamiyacağım film ler arasına girdi gerçektende yanı 3 saati göz kırpmadan izlettiya helal olsun harika bir film

  • güzeldi

  • film çok güzel ellerine sağlık.insanlar kötü değildir.insanları kötüleştiren şartlardır:)

  • bu film bir harika dostum 🙂

  • ya hint oyunu çok güzel

  • film yazdırıyor bunları bana. izleyin ve görün diyor :)))

  • Guzel bir film

  • hintliler film yapmayı kesinlikle öğrendi, harika!

  • wow wow on numra flim önce teredüt ettim izlemekte ama iyiki izlemişim

  • Bende Rasime katiliyorum

  • fevkalade

  • film süper yalnız müslümanları fena gaddar göstermiş ama sonunda iyi bitiyor hind filmlerini hiç sevmem ama bu film gerçekten harika çok teşekkürler emegi geçen herkeze

  • filmi izlerken 93 dk tuvaletimi tuttum bu 2.partta o kadar sürükleyici ve heyecanlı muhteşem birşey.

  • Film Tek Kelimeyle Müthiş Hayatım Boyunca İzlediğim En İyi Film İZLEDİKÇE KENDİMİ İÇİNDE HİSSETTİM 😀

  • film güzel duyguları seyirçiyle paylaşımları da güzel hint filmleri seveni olarak tavsiye ederim film uzun ama kasmıyo..iyi seyirler

  • ŞU ANA KADAR İZLEDİĞİM EN İYİ FİLM DAHA DOĞRUSU SUPER FİLM

  • Tek Kelimeyle Mükemmel Bir filmdi

  • Tek kelimeyle mükemmel bir filmdi…

  • Film güzel lakin Müslümanlara yönelik provakatif bir şekilde içerik barındırıyor. Pakistan-hindistan savaşında Hindistanlı budist ve hinduların yaptıkları zulüm ve katliamlar burada abartılarak aktarılanlanların çok ötesindedir..

  • arkadaşlar bu film bana hayatımın uğurunu getirdi. film mükemmel. 3 saat boyunca sıkılmadan izledim, asıl sürpriz benim için film bitince başladı, filmin sonunda yazılar çıkmaya başlayınca kimmiş bu milkha diye bir araştırıyım dedim, o sırada eşimin sancısı geldi :)))) daha yazılar bitmeden hemen tv fişini çekip hastaneye gittik ve dünya tatlısı bir kızım oldu. benim için tarifi imkansız çok güzel bir duygu bu duyguyu yaşamayan herkeze ALLAH nasip etsin
    sizlerle paylaşmak istedim…

  • Tek Parça VK2 Dakika 19:00 Sol üst de Türk Bayrağı 🙂 Çok güzel bir Film…

  • 1 buçuk saatim heba oldu.. Konu çok sığ.. Hindu-Pakistan devletleri arasındaki siyasetin taraflı şekilde vizyona yansıması.. Müslümanlar kadar başınıza taş düşsün öküze tapan Ganj ipnelerİ…… Tabi bu benim fikrim, katılırsın katılmazsın ayrı konu..
    Dipnot: madem konu siyaset, kurtuluş savaşında bize kadınlarının altınlarını satıp silah alın diye gönderen ülkedir Pakistan ve Atatürk’ün bizlere yadigaridir..herkese iyi seyirler

  • SÜPERRRRRR 10 PUANİ HAK EDİYOR

  • çok güzel bi film izleyin bir şey kaybetmezsiniz

  • arkadaşlar sakın izlemeyin

  • Film coook ama cook uzuunn izle izle bitmiyor. Ben yukardaki yorumlarin aksine cok begenmedim. Orta kalite bir film uzun olmasi adami boguyor resmen. Emegin icin tsklr admin kardes…

  • Açıkca itiraf edeyim ki Hint filmlerini gerçekten çok sevmeye başladım. 🙂 İnsan sıcaklığını hissettiriyor. Milkhanın başarısına da şapka çıkartmak lazım. Din savaşları uğruna binlerce insan yok oldu ve yaşayanlar da yüreklerinde ki yara ile var olmaya çalışıyor, tıpkı Milkha gibi. Silahların olmadığı bir dünya dileği ile. İzlemenizi tavsiye ederim.

  • hıc yorum yapmadım daha önce ama bu fılme yapılır hınt fılmı sevenler yada sevmeyenler ızleyın anlatacak cok seyı var fılmın

  • ucan sih demisler adam haketti 🙂 gelmiş geçmiş en güzel film konusu müzikleri kısacası gezinmede izle su filmi arkadaş

  • Harika bir film kesinlikle izlenmeli

  • Offf süper yaa Koş Milkhaaaaa! 😀

  • harika bir film…seyretmenizi tavsiye ederim…

  • söylenebilecek tek şey muhteşem bir film hatta izlediğim en iyi hint filmi arkanıza yaslanın ve izleyin ellerin dert görmesin admin kardeşim

  • iyiki izledim dediğim filmlerden biri öve öve bitiremedim ve milkhanın azmine hayran kaldım teşekkürler…

  • arkadaşlar hintler çok kalite dram yapıyor. örn: slumdog milyoner, ghajini, my name is khan, ve aklıma gelmeyen daha niceleri. ama aksiyonlarından uzak durun bence. çok fazla absürd. bide gözünün içine soka soka zorla başrol lavuğunu karizma yapmaya çalışıyorlar ya. iyice berbat ötesi oluyor. ve tavsiyem AAMİR KHAN denen müslümanı takip edin. adam 10 numara.

  • iyi bir konu ve iyi oyunculuklar

  • Kurgu ve hikayesi harika 11/10 holywood un ulaşamayacagı seviyede

  • ne filmdi ama, süper

  • Hiç zaman kaybetme direk aç izle film arşivlik

  • @bilgin teşekkürler cevap ıcın basarılarının devamını dılıyorum

  • bu adamlar fılm yapmayı bılıyor gercekten cok ama cok surukleyıcı ve heyecan verıcı hıkaye tesekkurler bılgın <3

  • süper bir film bunu 15 yıl önce felan izlesem sanırım daha iyi bir sporcu olurdum kesin emeğinize sağlık

  • SUPER BİR FİLM TAVSİYE EDERİM

  • kesinlikle izlenilebilecek bi film harika

  • hint filmlerine karşı önceleri bi soğukluğum vardı ama gerçekten son zamanlarda güzel film yapıyorlar mutlaka izlenmesi gereken bir film (eksi yyanıysa hint filmlerinin araya müziklerin girmesi )

  • @bilgin kardeşim merhabalar sitenin andorid için apk kurulumu varmı

  • güzel film vakti olan izlesin .

  • kalite bir film gerçekten süper bir film..emeğiniz için çok teşekkürler..

  • saglam film gercekten cok akici fakat muzik olayini biraz abatmislar ama danslar mukemmel izlemenizi tavsiye ederim ..10 üzerinden 8 i hakediyor..

  • Senaryo çok klişe gelebilir tabii ama baymıyor,güzel bir film olmuş.

  • müthiş bir film festivali

  • @bilgin Türkiye’de vizyona girmemiş filmleri bile siteye koymuşluğun var izledik sayende teşekkürler ama kaç gündür Captain Philips ve All Is Lost filmlerini yüklersin diye bekliyorum.. üstelik onlar Türkiye’de vizyondalar.. daha internette hiç bir siteye konulmadı.. yap bi güzellik farkını göster yine.. bu arada bollywood seferler yine bayılacaktır bu filme.. imdb puanını da hakediyor.. izleyin derim..

  • hint filmlerini seviyosanız kesinlikle izleyin…on numara beş yıldız

  • film iyi emegıne saglık bilgin

    bilgin dabbe cin carpmasını ne zaman ekleyeceksın ?

    • @fatih Yerli film eklemiyorum üzgünüm telif hakları müsade etmiyor.

  • Gerçekten güzel bir film boşnak bu filmi herkesin izlemesini öneriyor eminim pişman olmıcaksınız çok duygusal bir film izle pişman olmayacaksın boşnak…

  • run lola run, run fatboy run, run forest run derken bunu da gördük. 🙂

  • bilgin kardeş thor karanlık dunya ve slvester stalonenın fılmı escaapeyı ne zaman siteye koyacaksın haber ver

  • Film çok iyi bu tip filmleri seven arkadaşlar için çok iyi film. Emeğe saygı ellerine sağlık bilgin.

  • bilgin bu hint filmlerini türkce veya almanca dublajli bulabilirmisin?

    • @bremenli onur Sadece türkçe dublaj ancak ne zaman çıkar bilemem.

  • ızler gecerımm yorum yazmamm ama buna yorumm yazacamm kalıteli film..

  • izlemeyin çok kötü bir film

  • izlenir arkadaşlar hint filmi sevenler için özellikle

  • Ounculuk,duygusallık, Hikaye -ki gerçek hayattan alınma- yönünden Hint filmlerinin son zamanlarında çektiği en güzel filmlerinden biri. Israrla tavsiye ederim. TEŞEKKÜRLER BİLGİN..

  • Bilgin very very good 🙂

  • Berk hocam senin gibi izlemeden yorum yapanlar yüzünden izlemek isteyen tereddüt eden insanlar izlemiyorlar bazen.

    ne akla hizmet izlemeden yorum yapabilme kabiliyetine sahip oluyorsunuz anlamıyorum.

    Arkadaşlar lütfen filmleri izleyip yorum yapalım

  • filmi izlemeden yorum yapmıştım kusura bakmayın cok güzel bir film miş önceki yorumumu göz ardı edin

  • biyorgrafi olması güzel gint filmlerini son zamanlarda daha çok sevmeye başladım film izlenir arkadaşlar bilgin aynen devam hint filmlerine